Brandstimeline

Onbewuste Merken:

Gazelle, Colgate, Nivea, Oral B

Jack&Jones, H&M, NS

Live, ProRail, Zovo, Bruynzeel

De merken die ik onbewust gebruik, zijn niet compleet zonder dat ik het weet, maar het zijn meer merken waar ik als consument niet omheen kom. NS bijvoorbeeld. Als ik ergens naartoe wil met de trein, is dat vrij zeker een gebruikt merk. Colgate kocht mijn moeder vroeger altijd voor me, en dat heb ik trouw aangehouden.

De rest van de merken gebruik ik bewust. Ik kies ervoor om deze merken in huis te halen. Bij bijvoorbeeld ECO is het omdat ik dat van huis uit heb meegekregen en Dreft idem. Mijn eigen merkkeuzes liggen vooral in het wensengebied. Wat ik leuk vind om te doen of lekker vind om te gebruiken. Het zijn keuzes waar ik na jaren van uitproberen van verschillende merken op ben gekomen. Aan bijvoorbeeld Apple ben ik trouw, vanwege de gebruiksvriendelijkheid en de algehele look van de producten.

Plaats een reactie